poniedziałek, 2 maja 2011

Mmm.. Nie chce mi się szukać na szybko zdjęcia, bo zaraz mi znowu kompa zatnie :<

W lidlu mamy tydzień meksykański, dla mnie i Gaby to znaczy codzienne wpierdalanie naczosów z dipem za mniej niż zwykle . Ogólnie dzisiaj były bardzo ciekawe akcje, najlepsza i tak była ta z cukiniami pod kinem.
-Ada matka czeka na mnie pod ciao <wyjmuje cukinie z torebki>, niestety będziesz musiała iść z nimi tak przez miasto, bo ja nie zdążę Cię odprowadzić
-Nie
-No tak, bierz je
-Zlituj się błagam
-Nie, no musze iść
-Dobra kurwa <chwyta cukinie>
-No przeżyjesz <zaciesz>
-Ja to sobie kurwa zapamiętam słyszysz ?! a teraz spierdalaj nie chce na Cb patrzeć !
-ahahaha no weź
-No spierdalaj ! Spierdalaj, spierdalaj słyszysz?
-ahahahaha
-ahaha zapamiętam to kurwa <biegnie z cukinią przez miasto, wcześniej pokazawszy fucka Gabie>
Reakcja ludzi z przystanku na grandę o cukinię bezcenna <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz