poniedziałek, 17 stycznia 2011

Ja nie mogę, jak myśmy wyglądały. początek 2 klasy ? Gela, Gaba. Pysia i ja XD
Cały dzień u Gaby <3
Jak ja kocham ich rodzinę i przyszedł kot (nie chodzi o zwierze) i oglądałyśmy na lapku, którego nie umiem używać "Ostatni egzorcyzm". Jestem z siebie w chuj dumna, zero schizów, Gaba srała jak mi w brzuchu burczało XD
-Jezus co to było?
-Trawię co chcesz, wcisnęłaś mi ten rosołek to muszę nie.
-No rosołek to te twoje pierdolone pączuszki co tak nimi mlaskałaś aaaaaah.
Wybieranie książki z w bibliotece: ta nie bo ma starą okładkę, ta nie bo mi nie pasuje kolorem do pokoju, ta nie bo ma za małą czcionkę, ta nie bo za długa, ta nie bo ja chce o kobiecie, ta nie bo to ma być o niezależnej kobiecie -,- tak tak kochamy Gabę, ale znalazłam jej książkę i jestem z siebie dumna !

aaa no i wgl to mam wiśniowe włosy i 3 dziurki w uchu, efekt nudy. No albo nie, jak dzieje się coś złego, to chce coś zmienić, a jak nie mogę tak ogólnie w życiu to zmieniam w wyglądzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz