poniedziałek, 22 listopada 2010

Tak chciałabym napomknąć o mojej przedostatniej notce, wzbudziła ona jakby to powiedzieć duże kontrowersje, pewna osoba, powiedziała nawet, że pogada o tym ze mną w 4 oczy, skoro nie mam zamiaru pisać z anonimami, ale jak widać chyba nie ma dość odwagi, jaka szkoda, bo ja tak uwielbiam sobie podyskutować na rozmaite tematy :<


Dzieci strzeżcie się antybiotyków, niektórym wyżerają mózg ! No a przypadku Gaby tylko jego resztki XD

Na jutro mam jakąś odmianę czasowników na niemiecki, ale za to się wezmę potem, bo mi szybko do głowy wchodzi, kto by się spodziewał. Planujemy z Maciejem przygodę jedziemy na głupa autobusem do Rzeszowa na Zaplątani 3d, jak ja kocham bajki Disneya, w swej bezczelność pozwolił mi zapłacić jedynie za popcorn ; o ! Zobaczymy czy wypali, no ciekawe.


o a patrzcie przeglądam moje stare zdjęcia i co znalazłam, moją upiorną przeróbkę, Jezu jeszcze miałam naturalny kolor 

4 komentarze: